maandag 30 januari 2012

Gebreide barbiejurken

Enige tijd geleden kwam ik terecht op het blog van Alyt. Zij maakt erg mooie barbiekleding.
Vorige week stond er een gebreide jurk op haar blog. Echt heel mooi.
Wilde hem breien voor een van de barbies hier in huis.
Er moesten echter 257 steken opgezet worden met nld 2,5. Pfft, daar kreeg ik het toch wat warm van.
Uiteindelijk besloten om te beginnen met een jurk waar je minder steken voor op hoeft te zetten.
En dit is het resultaat.
Barbie blij, dochter blij. Wat wil je nog meer.
Ik had echter de smaak te pakken en begon aan het volgende jurkje.
Dit maal met een patroon erin.
Kijk maar.

Zo weer een barbie gelukkig.
Heb nu inmiddels het jurkje met de 257 steken ook op de pennen staan.

Fijne week.

Groetjes, Gonny

15 opmerkingen:

  1. Leuk, ik moet er ook nodig aan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk!!! Beide van Stickatillbarbie? Ik ken ze niet. Er staan ook zoveel patroontjes op die site :-) Zomaar klaar hè, zulke jurkjes? Daarom maak ik ze ook zo graag. Succes met de andere jurk en ik wil hem graag zien. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En natuurlijk nog bedank voor je complimenten en je link!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk sportief/casual jurkje en een mooie chique; je hebt erg goed je best gedaan zeg! Logisch dat er blije gezichten van komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en wat zal je dochter daar blij mee zijn, Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjieke jurkjes!
    Ben benieuwd naar de volgende!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurkjes heb je gemaakt, ik had de bedoelde jurk ook gezien en zat er ook al aan te denken om hem te maken, het is een hele mooie..

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o wat leuk zeg en lekker klein, lekker gauw af.
    Ben nog een vest aan het breien maar dan voor me zelf.
    dus duurd nog wel even.
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Phoe, kan me voorstellen dat je de cocktailjurk even op zich hebt laten wachten, je andeere jurkjes zien er erg mooi uit!! mOoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me voorstellen dat je even schrok!!

    Ik vind ze wel allebei heel mooi geworden. Dus nu toch aan de 257 steken?? Zal wel zo'n hele wijde rok worden, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! poppen met flair! Bijna te chique om mee te spelen.

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke jurkjes, mooi gemaakt.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen