maandag 7 maart 2011

Mijn 1ste opdracht

Eerst maakte ik poppen voor mijn eigen dochters, toen was ons neefje aan de beurt voor een exemplaar.
Een jongenspop natuurlijk. Heel erg leuk om te doen als je eerst 3 meisjespoppen hebt gemaakt.
En dit is het resultaat.
Via mijn broer en schoonzusje kreeg ik dus mijn 1ste opdracht.
Ook weer een jongenspop.
Zie hier.
Met heuse boxershort (hihi)

Afgelopen weekend ook nog even 2 kleine oranje knuffels gemaakt.

En een begin gemaakt aan mijn volgende jongenspop. ( ook in opdracht)

Ben nog volop met het haar bezig, dat ziet er nu nog een beetje vreemd uit. Fijne dag verder.

Groet, Gonny

2 opmerkingen:

  1. Zo, je bent goed bezig, zeg! Geweldig, al die leuke poppen die je maakt! Leuk om in opdracht te werken. Dan weet je tenminste dat je pop geknuffeld gaat worden!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn hele mooie poppen die je maakt, en leuk als je een opdracht krijgt toch? Succes

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen