maandag 7 februari 2011

Orde op zaken

Hebben jullie dat nou ook. Dingen half afgemaakt wegleggen.
Nou ik helaas wel.
Ben daarom eerst verder gegaan met mijn poppen die bijna klaar waren.
En hier het resultaat. Sophie en Roos.
een truitje en broekje.

Daaroverheen een overgooiertje.

Nog een mutsje en een poncho en klaar. Binnenkort krijg ik ook nog iets aan mijn voeten.

Ook een truitje en broekje. Ditmaal een korte mouw en afgezet met een mooi randje.
En een lekkere warme poncho en ook voor mij nog iets in de maak voor mijn voeten.

Nog een grijs setje met korte mouw en een mooi randje.
En tot slot nog een lekkere warme jas, want die heb je buiten nog wel nodig.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Gonny,

    Wat ben jij druk bezig geweest zeg het weekend. Goed van jou. Het is ook erg mooi geworden. De meiden zullen wel blij zijn met al die poppen kleertjes.

    x Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig! Ik vind de kleertjes ook zo mooi!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel kleertjes gemaakt en wat zijn ze allemaal mooi!! Je poppen zijn ook zo mooi om te zien! Wat leuk om te zien!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel wijs om ze af te maken, ze zijn zo leuk en met die mooie kleren helemaal af. Krijgen ze gehaakte schoentjes?

    Groetjes Marjanne

    Crejanne, poppen en homedecoraties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad de bedoeling dat ze gehaakte schoentjes krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke poncho's!
    Dit weekend wil ik zelf ook gehaakte schoentjes maken voor Runa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Gonny, wat maak jij mooie poppen, wat een prachtig stel zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen